Succesverhalen

Co-creatie en online communities

Hoe kun je co-creatie inzetten in de verschillende fases van product -en diensteninnovatie? De bijeenkomst bood direct al verrassende inzichten in research communities, de consument als insight provider en het omgaan met tegenstrijdige belangen....

Lees meer


Loading ... Loading ...

Co-creatie van duurzame producten

De Co-creatieon Learning Experiences raken mensen en zij leren ervan. Dat is precies waarom we het doen! Deze keer werden we meegenomen in de wereld van duurzame productontwikkeling en hebben we de funding voor de Flex Work Trolly ge-cocreëerd. Dat leidde tot bijzondere resultaten!...

Lees meer


Loading ... Loading ...

Co-creatie in Onderwijs

Kennisnet besloot een co-creatiepilot te doen waar offline en online co-creatie geïntegreerd werden in het designen van een prototype voor een innovatieve leer- en speelomgeving. Dit heeft geleid tot het ontstaan van Kenny. Wat ging goed en wat had beter gekund? Daarover gingen we met elkaar in gesprek. Resulterend in concrete inzichten en co-creatie tips....

Lees meer


Loading ... Loading ...

‘Meet the world’ a Schiphol Experience

Gastvrijheid moest binnen Schiphol sterker op de kaart gezet worden. Daarvoor is gebruik gemaakt van het Imagineeringsproces. Een ontdekkingstocht met alle verantwoordelijke leidinggevenden. Alle contactpunten waar de reiziger binnen Schiphol mee in aanraking komt (Winkels, Airlines, Beveiliging, Schoonmaak, Marechaussee etc.) deden mee. Dit heeft geresulteerd in het concept ‘Meet the World’. ...

Lees meer


Loading ... Loading ...